Részlet Michael Hesemann UFO-kontakták c. 1990-ben megjelent könyvéből
Fordította: Borosnyay Gábor
Forrás:spiritufo
Forrás:spiritufo
A "Dino
Kraspedon" egy brazíliai tudományos szerző álneve, aki érthető okokból
névtelen akart maradni. „Kapcsolatom a repülő csészealjakkal” ( My
contact with flying saucers ) c. könyve, amely egyedül az angol kiadásában 4 kiadást ér. Az úr valódi neve Aladino Felix.
Kraspedon kapcsolatai 1952 novemberében kezdődtek, ugyanabban a hónapban, mint George Adamski kapcsolatai. „Egy barátommal Sao Paulo államban autóztunk”, kezdte Kraspedon.
„A Paranából jövő úton elértük az Angatuba hegyhátot, amikor láttunk 5
repülő csészealjat, amelyek mozdulatlanul függtek a levegőben. Az egy
esős nap volt, rossz látási viszonyokkal. A következő három napon újra
és újra visszajöttünk ide abban a reményben, hogy viszontláthatjuk őket.
A harmadik nap éjszakáján aztán végül leszállt egy csészealj, és lehetőséget kaptunk, hogy felmenjünk a fedélzetre és találkozzunk a személyzettel.
Kraspedon |
Egy
óráig voltunk a fedélzeten, ahol kérésünkre megmutatták és
elmagyarázták nekünk a különböző műszerek működését. A pilóta volt olyan
kedves és megválaszolta az összes kérdésünket. Látogatásunk végén ez a lenyűgöző személyiség megígérte nekünk, hogy amint csak lehetséges, újra találkozni fognak velünk.”
1953
áprilisában egy vasárnap reggel csengettek Kraspedon házának ajtaján.
Az ajtó előtt az űrhajó pilótája állt, és barátságosan köszöntötte az
elhűlt brazilt. A földönkívüli magas képzettségről tett tanúbizonyságot,
tudott idézni neki görögül és latinul a Bibliából és nemcsak hogy
folyékonyan beszélte a portugál nyelvet (ami Brazília hivatalos nyelve),
hanem jól beszélt angolul is, jól lehet egy kis akcentussal.
Elmondta Kraspedonnak, hogy a Ganimédeszről származik, a Jupiter egyik holdjáról.
A Ganümédesz hold |
Magas
ember volt, 1,80 fölötti. Egy kiadós és termékeny beszélgetés után
megígérte, hogy majd visszajön. 1953 és 1959 között különböző
találkozásokra került vele sor, kettő egy köztéren Sao Paulo szívében,
egy utolsó pedig a Sao Paulo-i Roosevelt-pályaudvaron. A téren történt
beszélgetéseknél jelen volt egy fizika és egy matematika professzor is,
akiket Kraspedon hívott meg ezekre a találkozásokra.
„Meg
vagyok lepődve, hogy a Föld tudósai továbbra is bíznak hibás
tudományukban az összes tévedésük ellenére, amelyeket mindezideáig nem
tudtak kiigazítani, és hogy ehelyett megtagadják a legmagasabb
tudományt, ami maga az Isten. Ők olyanok, mint a világító férgek, akik
annyira büszkék a saját fényükre, hogy így kiáltoznak egymáshoz: ’A nap
nincs is; a farkamban lévő fény az egyetlen fény, ami létezik’”, magyarázta az űrhajó-pilóta.
Szerinte a mi tudósaink egyik legnagyobb illúziója annak feltételezése, hogy a gravitáció egy önálló erő. Mert valójában a gravitáció „különböző
jelenségeknek a kombinációja, amelynél a légkör sűrűségének döntő
szerepe van. A gravitáció lényegileg a mágnesesség vertikális
összetevője. Az, amit a ti tudományotok gravitációnak nevez, a
testek sűrűségei közti különbség kérdése. Például: a szivarod füstje
nehezebb, mint az azt körülvevő levegő. Mégis felszáll, mert meleg. Azt
mondhatjuk tehát, hogy a sűrűségbeli különbséget kiegyenlíti a füst
hőmérséklete. Ennél tehát két tényező befolyásolja a jelenséget: a
sűrűség és a hőmérséklet.” A gravitáció tehát a sűrűség, a hőmérséklet, az atmoszférikus nyomás és a mágnesség vertikális komponensének kombinációja.
Szerinte a „repülő csészealjakat” nem a gravitáció megszüntetése hajtja meg, hanem a légköri nyomás használata. „Ez
adja meg itt a szükséges hajtóerőt. Ha a csészealj alatt megtartjuk a
nyomást, és egy dekompressziót idézünk elő a felső oldalon, akkor a hajó
hatalmas sebességgel felfelé mozdul el.”
„Egyszerűen vákuumot hozunk létre abban az irányban, amerre utazni akarunk.
Atmoszférikus nyomás illusztrálása |
Ha
az egyik oldalon alacsony a nyomás, a másik oldal mindig a teljes
atmoszférikus nyomásnak van kitéve. Minden tárgyat, bármi is legyen az,
csak akkor lehet elmozdítani, ha egy különbséget hozunk létre az
energia-potenciálok között.” Azzal, hogy szabályozzuk a vákuumot a
menetiránynak megfelelően, a csészealj képes bármilyen elgondolható
sebességgel mozogni anélkül, hogy súrlódást okozna. Ráadásul a
sebességet nagyon könnyű manőverezni, mert a vákuumot bármely irányba át
lehet helyezni. Az a légköri nyomás, aminek egy 22 méter átmérőjű
csészealj ki van téve, több, mint 3000 tonna; egy 70 méter átmérőjű
csészealj esetén kb. 30.000 tonna. Ez a titka az ő egyrészt szelíd,
másrészt hihetetlenül erős erőforrásuknak. Attól függően, hogy hova
helyezik a vákuumot, a légkör hatalmas erővel „nyomja” arra az űrhajót,
anélkül, hogy bármiféle mesterséges hajtóanyagra szükség lenne.
A
Kraspedonnal történt kapcsolatfelvételének az oka mindenesetre, így
mondta az ufó-pilóta, egy az emberiséghez intézendő figyelmeztetés.
Először is le kellene állítanunk az atomenergia katonai alkalmazását,
mert „agresszív gyűlölet atomenergiával párosulva el fogja pusztítani a
Földet.” A Föld „futóbolondok” kezében van, belsőleg kiegyensúlyozatlan
emberek kezében, akik a gonoszságot testesítik meg és akik háborús
játszadozásaikkal képesek lennének megsemmisíteni a Földet.
Figyelmeztetett minket ( már 1953-ban! - Hesemann megjegyzése ) arra,
hogy milyen hatással vannak az atom- és hidrogénbomba kísérletek a Föld
légkörére.
„Ezek
meg fogják változtatni a földi légkör védő övezeteit. Csakhogy ezektől
függ a Föld stabilitása. Bizonyos légrétegek többé nem fogják megszűrni a
Nap fényét … holott ezek védenek benneteket a napsugarak káros
hatásaitól. Ezek a védő övezetek (mint pl. az ózonréteg - megj. Hesemann
) nemcsak a kozmikus radioaktivitást szűrik ki, hanem tartják is a
Földet a világűrben.” Mindenesetre a „jókat" kimenthetik az űrhajók, ha ez Isten akarata, ha katasztrófára kerülne sor, mondta az űrhajó-pilóta.
„Ha
hagyjuk a földi embert tovább foglalatoskodni az atomerővel, akkor a
vég be fog következni. Valaki a sok milliárd ember közül, mindegy hogy
ki, egyszer csak meg fogja nyomni a gombot és a végéhez viszi egy
emberiségnek a történetét, amelyik inkább azt választotta, hogy meghal,
ahelyett, hogy boldogan élne Isten törvényei szerint.” Szerinte
a földi emberiség Midas király ellentéte, aki mindent arannyá
változtatott, amihez csak hozzáért. Az emberiség viszont minden Isten
által neki ajándékozott aranyat szennyé alakítja, ami beteríti a Földet.
Azonban
nem az anyagi haladás a varázsige, ami vizet fakaszt a sziklából. Semmi
világi tulajdon, semmi tudomány nem képes az embert boldoggá tenni. Az
állatoknak egyik sincs, mégis boldogok, úgy, ahogy Isten megteremtette
őket. „Az
igazi emberi boldogság annak az értése, hogy Isten akarata az, hogy az
embernek arany a sorsa, ha meghajol a Teremtés törvényei előtt és
gyakorolja a felebaráti szeretetet. Ugyan
mi haszna van bármely tulajdonnak vagy tudásnak, a természet erői
fölötti bármely hatalomnak, ha az ember nem ura a saját szívének. Sok
tudós helyezte már magát a világ fölé, érezte úgy arroganciájában, hogy a
többi ember fölött áll. Mégis meghaltak, elméleteiket pedig
megdöntötték. És ma már csak úgy emlékeznek az emberek rájuk, hogy
olyanok voltak, akik azt gondolták, hogy mindent tudnak, miközben saját
magukat sem ismerték.”
A második veszély, amire figyelmeztetni akart minket, egy második Napnak az előttünk álló belépése a mi naprendszerünkbe, ami egy kettős naprendszerhez vezetne.
Az
új napot állítólag a Rák csillagképben fedezik fel, ahogy felénk halad.
Ennek a mi naprendszerünkbe való belépése megváltoztatná az összes
bolygó pályáját. Az új napot az „igazságosság napjának” is neveznék.
Nagy változásokat idézne elő a Földön, és mindazok meghalnának, akik nem
mást érdemeltek ki maguknak. De egy kis csoport túlélné a változást,
azok, akik követték Isten törvényeit, és egy új társadalmat építenének
fel, a béke, az igazságosság és a felebaráti szeretet korszakát. Ezen
új Napnak a belépését földönkívüliek elektromágneses impulzusokkal
megakadályozhatnák, de hogy ezt megteszik-e, az Isten akaratától függ.
Ha a földi emberek felülvizsgálnák az életüket és megreformálnák azt, a
Teremtő együtt érezne velük és feltartóztathatná az „igazságosság
Napját”. „Jónak lenni nem nehéz; elég, ha nem tesz valaki gonoszságokat.
Kerüljétek el a háborúkat, mert azzal saját kezetekkel vethettek véget a
bolygótoknak, a természeti erők behatása nélkül.”
„Lelki
boldogulásotokat ne a tudományban keressétek. Mert ha azáltal
spirituális haladást lennétek képesek elérni a helytelen irányban, már
régen a pokolban lennétek. Tudományos tudás birtoklásának nincs
jelentősége.”
Számomra igencsak hiteltelen ez a sztori. Isten, pokol az igazságosság Napja... Burkoltan fenyegető. Ha nem teszed ami jó, akkor az Isten megbosszúl.
VálaszTörlésA másik pedig, hogy a jármű mozgásának lehet az a módszere amit leír, de ez csak légköri viszonyok között működik. Légüres térben?
VálaszTörlésAz egész sztori úgy hangzik, mint egy egyszerű földi ember/tudós filozofálása.